71/366

Nájde sa niekto, kto mi po vzhliadnutí na túto fotku uverí, že NAOZAJ nie som hypochonder? Nie som, ale časť liekov beriem denne preto, lebo sa liečim na jednu chronickú diagnózu, z ktorej zase vyplýva sekundárny vysoký tlak. Ale keď si pospomínam na ľudí z môjho okolia, na ten vysoký tlak by som sa už asi liečila beztak. Ako už viete, momentálne beriem ďalšie lieky na zápal priedušiek. Tak mi teraz povedzte, či by ste z toho tiež nemali chaos. Už dvakrát sa mi za posledný týždeň stalo, že sústrediac sa na rannú dávku antibiotík, zabudnem na dennodennú dávku liekov, ktoré beriem už roky, cez deň sa pýtam, ktorý liek som už mala a ktorý nie. Dúfam, že toto je posledný príspevok na tému moja choroba. No na úplné vyzdravenie mojej choroby dýchacích ciest to ešte zďaleka, ale naozaj zďaleka nevyzerá :-(


Pekný víkend vám prajem!