87/366

Pred sviatkami som si priniesla domov halúzky zo stromov a kríkov. Až do dnešného dopoludnia som ich mala na balkóne, dnes som ich dala na stôl v obývačke. Dlho som ich tam však nemala. Nielenže maličké biele kvietky nejakej planej slivky neustále opadávali, ale tá ťažká vôňa mi nerobila dobre. Stačí, že na okne mám kvitnúci hyacint.
Videli ste včera na Dvojke záznam koncertu Vivaldianno-mesto zrkadiel? Ide o hudobný projekt dvoch českých hudobníkov - Michala Dvořáka a Jaroslava Svěceného, vychádzajúci z hudby Antonia Vivaldiho, v ktorom sa predstavili hudobníci rôznych žánrov. Ak vás baví vážna hudba, ak máte radi moderné úpravy klasickej hudby a ak máte možnosť pozrieť si tv programy z archívu, pozrite si to. Bola som veľmi rada, že po neskutočne trápnej relácii Neskoro večer na Jednotke som si pozrela niečo, čo stálo za to.
Dnes popoludní som si približne poldruhahodinový záznam koncertu pozrela znovu.