103/366

Ešte v dopoludňajších hodinách som sa vybrala bicyklovať a urobila som dobre, pretože popoludní mi pri návrate domov  teplomer na cyklokomputeri ukazoval už len niečo okolo 18 stupňov a dopoludnia pri ceste tam až tridsať. Nie, toľko sme ešte v Bratislave nemali, ale priame slnečné lúče zohrievali môj bicykel a teplomer ukazuje dosť skreslenú teplotu. No tá popoludňajšia už bola určite reálna. Za cieľ mojej cesty som si dala miesto približne medzi Rusovcami a Čunovom, o ktorom som vedela, že tam rastie prvosienka jarná. Keďže táto príjemne voňajúca rastlina je ďalšou z rady tých, z ktorých sa zvykne variť čaj pri problémoch s dýchacími orgánmi, chcela som si z jej kvetov nazbierať a usušiť na zimu. Bohužiaľ, prišla som už neskoro, našla som už len zopár kvitnúcich kvetov. Väčšina už bola odkvitnutá.