95/366

Tu je záver mojej prvej jarnej túry (či lepšie povedané fotoprechádzky). Hoci som si predstavovala, že keď pôjdem na Devínsku Kobylu, tak pôjdem z domu skôr, nakoniec som na zastávke Devín vystúpila z autobusu až o štvrť na dvanásť. O 16,13 som prišla na zastávku Na hriadkach, odkiaľ mi mal o tri minúty odchádzať autobus do mesta. Ale kdeže! Celých 26 minút, do príchodu ďalšieho spoja (aj ten meškal), som preklínala Bratislavský dopravný podnik. Bola som unavená, smädná, už aj hladná (jedno jablko bola moja celodenná strava) a chcelo sa mi už aj ci..... No neboli by ste aj vy pri takejto konštelácii naštvaní? Do projektu som dlho vyberala jednu fotku, nakoniec som dala poslednú, ktorú som odfotila, hoci z nej ani len netušíte, akú nádheru som včera nafotila.  Tí, ktorí sa budú chcieť na to pozrieť, čoskoro to nájdu na blogu: https://fotografiedb.wordpress.com/