169/366

Mala som doma poštovú známku, preto som s obálkou, do ktorej som vložila blahoželanie, nemusela ísť na poštu. Ani si nepamätám, kedy som naposledy vhodila niečo do poštovej schránky. Práve kvôli tomu, že som nikdy nemala doma známku, musela som ísť zakaždým s obálkou na poštu. Neviem, či som tak nemala urobiť aj dnes. Mám veľké pochybnosti o tom, že obálka s blahoželaním, ktorú som dnes o trištvrte na jednu vhodila do tejto schránky, bude doručená načas, že ju dnes z tej schránky pošta aj vyberie. Podľa zvuku dopadu obálky na dno schránky mi bolo jasné, že moja pošta je v nej jediná. Naozaj sa pošte oplatí chodiť každý deň vyberať schránky? Som veľmi zvedavá, kedy bude obálka doručená.
Využívate ešte služby pošty na posielanie listov a pohľadníc?

P. S.
Poštová zásielka bola doručená v pondelok, takže schránku pošta naozaj vyberá :-)