255/366

Minulú nedeľu mi jeden známy hovoril, že u nich neexistuje nedeľa bez vyprážaného rezňa. Keďže u nás sú rezne tak raz za kvartál, no nech pridám ešte jeden raz, teda dvakrát za kvartál, udivene som sa spýtala, že či majú naozaj každú nedeľu rezeň. Vraj áno. Pritom také množstvo rôznych jedál existuje, mne sa to zdá dosť nepochopiteľné, no je to ich vec, ich zvyk. Na to, o čom sme sa spolu bavili, som si spomenula v piatok večer, keď som si pripravovala obed na sobotu. Mala som bravčové stehno, ktoré tiež kupujem len zriedkavo (v najbližšom obchode iné mäso nemali a do ďalšieho sa mi nechcelo chodiť). Zdalo sa mi ho na sobotňajší obed veľa, tak som z neho odkrojila štyri menšie rezne a tie som si urobila dnes. Takže aj ja som dnes mala nedeľu :-) Ale aj tak, viete, ako mám rezeň najradšej? Len tak do ruky, bez ničoho. Buď ešte vlažný alebo aj studený. Ale urobila som si k nim aj prílohu.