321/366

Niekde som pred pár dňami čítala, že je najvyšší čas začať s prikrmovaním vtáčikov. Nemá sa vraj čakať až do chvíle, kedy bude všetko v prírode zamrznuté. Vtáci si majú zvyknúť dovtedy na miesta, o ktorých budú vedieť, že ich tam čaká niečo dobré. Naši vtáci si nepotrebujú privykať, sú zvyknutí na náš balkón po celý rok. V zime na potravu, v lete zase na vodu. Keď som dnes zavesila dve guličky a kokosový orech z minulej zimy naplnila orechami, nastal frmol. Na balkóne bolo niekedy naraz aj osem až desať sýkoriek. Len počasie na fotenie veľmi neprialo. Keď som nechcela, aby ma vtáci v kuchyni za sklom videli, nemohla som si svietiť. Nakoniec sme to vymysleli ináč. Syn nainštaloval vonku na balkóne maličkú kameru aj s wifi a v byte len za pomoci mobilu cvakal. Myslela som si, že fotky budú kvalitnejšie, ale tiež nič moc.