341/366

Dnes niečo z nákupnej sféry. Doobeda som bola nakúpiť v neďalekom Lidli. Hneď po príchode domov som sa trošku ukľudnila tým, že som nechala odkaz na facebookovej stránke tohto reťazca. Domov som prišla s boľavou nohou, s modrinou na holennej kosti a s hrčou, ktorá mi vznikla od toho, ako som vykročila s vozíkom smerom k predajni. Ľavou nohou som vrazila do toho čuda, ktoré netuším, načo tam je. Nikdy si to neuvedomím, nehľadím dole pod nohy a dopadnem podobne, ako aj dnes. Vysvetlí mi niekto, na aký účel to je na tom vozíku?Tu ešte dodávam, aby si Lidl všimol čistotu okolo svojej predajne. Nechutné ohorky z cigariet, priestor, ktorý už asi dávnu nevidel metlu. Ani sa veľmi nečudujem, že to tam takto vyzerá. Veď namiesto toho, aby priestor upratali, chodia si zamestnanci pred predajňu "pobafkať". Nepáči sa mi to, keď ich tam tak vidím.