351/366

Dnes mi rozkvitla biela orchidea. Má síce akýsi malý ten kvietok, ale teším sa z neho aj tak. Sú to presne dva mesiace, čo som objavila vykúkajúci nový výhonok, z ktorého dnes vykvitol prvý kvet. Bolo to v polovičke októbra, keď bola u mňa na návšteve mama a vtedy sme prezerali všetky orchidey, či nemajú puky. Nemala ani jedna. Ale o pár dní na to som ho zbadala najprv u jednej, o niekoľko dní u druhej. Na kvety tej ďalšej si ešte počkám. Nejde to len tak hop a je to tu za týždeň, ako som to nedávno kdesi čítala.

Druhou novinkou je kameň, ktorý som včera dostala od sestry. Poprosila ma, aby som ho pekne nafotila, lebo tie fotky by chcela pridať na svoju stránku Maľované kamene. Dnes však neboli na fotenie vhodné podmienky. Takže zatiaľ len taká "dočaska". Keďže sem dávam denne len jednu fotku, vyfotila som na ňu spolu kvet orchidey aj kameň. Na kameni však nie je vidieť celý nápis. Čo si myslíte, ktoré slová sú skryté pred objektívom fotoaparátu?