19. - 21. 2018

Piatok 19.1.

Keď som sa dnes okolo pol druhej poberala do postele, nezabudla som sa pozrieť ešte na predpoveď počasia na dnešný deň. Áno, pozerala som ju aj o pol jedenástej večer, ale chcela som sa presvedčiť, či tam stále svieti to krásne slniečko. Svietilo. Dokonca tam svietilo aj ráno o pol deviatej, hoci vonku mi na okennú parapetu cupitali kvapky dažďa. Naozaj neviem, odkiaľ berú predpovede jednotlivé stránky o počasí. Našťastie, nepršalo celý deň. A na záver ešte ponaučenie na tento deň. Nie vždy musí ísť o sťahovaciu firmu,  keď vidíte auto s nápisom sťahovanie bodka sk.


Sobota 20.1.

Dnešná turistická vychádzka sa zmenila na kultúrnu. Priateľku som nahovorila, aby so mnou išla na vodné dielo v Čunove. Najprv sme zašli k starému korytu Dunaja a potom sme zamierili do galérie. Toľkokrát som tam už chcela ísť, no doteraz som tak nikdy neurobila. A veru mala som. Páčilo sa mi.


Nedeľa 21.1.

Po dlhom čase som k nedeľnému obedu robila bravčové rezne. Ako sa tak pozerám do panvice, kde sa práve vyprážali ďalšie dva kusy, všimla som si, že z jedného sa vytvarovalo srdce. Spomenula som si pritom, že som sa pred pár rokmi zúčastňovala jedného blogerského projektu, ktorý sa volal Montagsherz. Dávno som do projektu so svojou fotkou neprispela, nebudem do neho prispievať ani teraz, ale pobavilo ma to, že sa mi práve v nedeľu, teda deň pred pondelkom, kedy by som sa mohla zapojiť do projektu, ukázal rezeň v tvare 💛.  Práve také srdcia, ktoré vznikli úplnou náhodou, alebo ich vytvorila príroda, sa mi páčili najviac. Takých však bolo v projekte veľmi málo.