41. - 43. 2018

Sobota 10.2.

Niekedy v novembri, možno to bolo až začiatkom decembra, som kvetináče s chilli papričkami preniesla z balkóna na chodbu k výťahom. Je tam síce dosť teplo a málo svetla, no až donedávna sa papriky celkom držali. Lepšie povedané, ich listy sa držali na stonkách.  Postupne však začali schnúť, bol najvyšší čas, aby som už aj plody konečne obrala. Niečo bude na novú sejbu a ostatné som si dala sušiť.


Nedeľa 11.2.

Dnes konečne slnené počasie. Vytiahlo von mnoho ľudí, čo som videla už cestou autobusom do mesta. Mojou prvou zastávkou bol Most SNP, z neho som fotila kŕmenie čajok na nábreží.


Pondelok 12.2.

Akú máte spotrebu chňapiek? Ja dosť veľkú. Aj tie terajšie už vyhadzujem. Ešte som sa ich pokúsila oprať, ale práve pri praní sa zväčšili diery, ktoré na nich vznikli od ohňa. Mám totiž plynový sporák, nie elektrický a dosť často sa mi stane, že zo sporáka neberiem len horúci hrniec, ale aj kúsok ohňa. Pri elektrickom sporáku k tomu nemá ako dôjsť, no nemôžem to stopercentne potvrdiť, lebo taký sporák som nikdy nemala. Najnovšie si už nekupujem látkové chňapky, ale zo silikónu. Tie sú možno večné.