48. - 50. 2018

Sobota 17.2.

Street Art. Keď pôjdete po bratislavskej Čulenovej ulici, na jej jednej strane je plot, za ktorým je veľké stavenisko. Upútalo ma tam toto graffiti. Nie, že by som tento druh umenia obdivovala, ale v tomto prípade to nie sú žiadne čmárance, aké sú vidieť na domoch v časti mesta, kde bývam ja. Nie sú to posprejované nové plochy domov, ale starý ošarpaný múr. Apropo, ako sa vlastne správne píše slovo, ktoré som tu použila? Graffiti, graffity, grafity alebo grefity? Vlastne je to jedno, všetky pojmy označujú jednú a tú istú vec.


Nedeľa 18.2.

Orchidey na okne mi odkvitli, bolo treba ich nahradiť novou kvitnúcou rastlinou. Táto mi teraz robí doma radosť.


Pondelok 19.2.

Dnes som si urobila viac ako dvojhodinovú prechádzku k Dunaju. Mám plno fotiek prírody, no vybrala som túto ružu. Kde sa tam vôbec vzala? Položená na mieste, kde by som určite ružu a ešte k tomu vo februári, vôbec nečakala.