61. 2018

Piatok 2.3.

Doobeda som mala pri varení zapnuté rádio. Vonku padalo niečo malé biele na zem, ale že to zamŕza a spôsobuje šmykľavicu, som z balkóna nepostrehla. Do reality ma uviedli až správy, v ktorých hlásili množstvo dopravných nehôd na území mesta. Povedala som si, že takéto počasie mi nestojí za to, aby som vyšla z bytu von a niekde sa vonku natiahla v celej svojej šírke a dĺžke. Zostala som po celý deň doma. K rajčinovej polievke som urobila palacinky. Do cesta som okrem múky pridala aj ovsené vločky a prvý raz som použila sójové mlieko. Prvú som si naplnila postrúhaným jablkom, tie ďalšie dve som zjedla s jahodovým džemom. Popoludní som si pozrela všetky tlačovky na TAtrojke. Dúfam, že sa z množstva káuz vyrieši aspoň niečo, nie že sa zakope všetko pod koberec, ako je to u nás zvykom.