64. - 67. 2018

Pondelok 5.3.

Dnes som bola v jednej z predajní obchodnej siete OBI, kde som bola kúpiť sprchovú ružicu a zároveň som si bola pozrieť odtiene farieb na maľovanie stien. Keď som tam videla v ponuke tú záplavu kvetov, neodolala som a nejaké som si z nich niesla aj domov. Fotografia je však z obchodu. 


Utorok 6.3.

Bola som sa povoziť električkou. Do Rače a naspäť, čo je možno aj viac ako  dvadsaťpäť kilometrov. Zarátala som do toho aj vzdialenosť z domu k električke, kam som cestovala autobusom. Nevozila som sa len tak z dlhej chvíle. Predchádzalo tomu odoslanie urgentného mailu do predajne nábytku. Po niekoľkých hodinách od jeho odoslania mi z obchodu telefonovali, že sedačka dnes prišla od výrobcu a môžem si ju prísť vyplatiť a dohodnúť si odvoz. Bola som teda vyplatiť sedačku, ktorú som objednala ešte niekedy v januári. Konečne!


Streda 7.3.

Musela som byť skoro po celý deň doma, lebo som čakala na dodanie sedačky. Termín, kedy ju mali doviezť, bol medzi desiatou a šestnástou hodinou. Keď sa ohlásili, že sú pred domom, bolo už po štrnástej hodine. Čas doma som teda využila na varenie. Aspoň budem mať najbližšie dni od sporáka pokoj. Mala som čas aj na fotenie mojich kvetín na okne v obývačke.


Štvrtok 8.3.

Ráno upršané, zamračené, ale meteorológovia sľubovali počas dňa aj slnečné počasie. Okolo obeda sa obloha vyjasnila a zafarbila sa do modrej blankytnej farby. S pribúdajúcim časom to už však nebola pravda. Aby som mala mlieko do rannej kávy, musela som najprv zabehnúť do neďalekého obchodu. Pri odchode od pokladne som dostala tri ruže od obchodníka. Dnes je totiž MDŽ. Tie, ktoré chodievate nakupovať do Lidla, viete, že sa toto deje každý rok. Už dávno som práve v deň tohto sviatku nakupovať nebola. Odbyt kytíc a iných kvetov bol naozaj veľký.  Niektoré ženy sa dnes mohli potešiť z kvietkov, ktoré dostali ako pozornosť k sviatku od svojich blízkych, iné aspoň z tých, ktoré im z vďačnosti za vernosť daroval obchodník a niektoré dostali svoju červenú ružu od Róberta už v predstihu na "smeráckom zjazde MDŽ".