71. 2018

Pondelok 12.3.

S novým dňom začal dnes aj nový týždeň a u niekoho z mojich vzdialenejších susedov začiatok nejakých stavebných prác v byte. Tí, ktorí bývajú v paneláku, si určite veľmi dobre vedia predstaviť, čo je to za radosť, počúvať celý deň búchanie a vŕtanie do panelov. V takomto prípade je najrozumnejšie z bytu sa vzdialiť. A to som urobila aj ja. Vymyslela som si, že dnes pôjdem po stopách seriálu, ktorý som začala pozerať začiatkom tohto roka. Dávajú ho v pracovných dňoch pred večerným spravodajstvom. Je to čas, kedy som v zimnom období doma, tak som si prvé diely pozrela. Pobavili ma, preto som v pozeraní pokračovala a do dnešného dňa som nevynechala ani jednu časť. Exteriéry seriálu boli natáčané aj v Devíne a v Devínskej Novej Vsi. Občas sa v záberoch môžeme pozrieť napríklad aj na Sandberg. A ten bol dnes cieľom mojej vychádzky. Z pôvodného zámeru ísť do Devinskej Novej Vsi a potom sa cestou domov autobusom zastaviť ešte v Devíne, vzišlo a neplánovane som zo Sandbergu pokračovala peši po žltej turistickej značke a neskôr po modrej až do Devína. Keď som zišla dolu k zastávke MHD, mala som toho akurát dosť. Nastúpila som do autobusu a bola som rada, že konečne sedím a veziem sa domov. Keď som vystúpila doma z autobusu, práve začalo popŕchať. Po chvíli som už doma počula, že niekde v diaľke zahrmelo a aplikácia v mobile mi ohlásila aj prvú skoro jarnú búrku v okolí. Vie niekto, o ktorom seriáli som písala? Na mojom zábere aj tá časť DNV, ktorú je možné vidieť v seriáli.