72. 2018

Utorok 13.3.

Stavebné práce, teda vŕtanie a búchanie v našom dome pokračuje. Mám radosť! Dole som si prečítala oznam, že to potrvá až do 23. marca. Aj bez toho, keby mi nebola zavolala priateľka, či nejdeme na túru, by som bola niekde z domu vypadla. Niečo po desiatej hodine sme sa teda stretli na dohodnutom mieste a odtiaľ sme sa odviezli ešte jednu zastávku trolejbusom. Od bývalej vojenskej nemocnice sme popod Červený most po červenej značke kráčali najprv na miesto, kde už viac ako rok stojí nová rozhľadňa. Pätnásťmetrová drevená rozhľadňa na lúke pod Kamzíkom ponúka výhľady na mesto z nadmorskej výšky 380 metrov.. To písala tlač po jej otvorení. Musím to však trošku poopraviť. Vidieť je len jedna časť mesta. Tá, kde bývam aj ja. Za mojím chrbtom bolo vidieť iba les. Takže dnes už druhý deň po sebe tu mám fotografiu pohľadu na mesto. Z rozhľadne sme išli ďalej popod televíznu vežu k miestu, kde sú bufety a v jednom z nich sme si spotené z namáhavého výstupu k rozhľadni a tiež aj na jej vrchol oddýchli pri pohári červeného ríbezľového vína 😓