80. 2018

Streda 21.3.

Prvý, už celý jarný deň bol  od rána až do večera krásny. Slnečný, ale chladný. Samozrejme, bez vetra to nebolo. Napriek tomu som vybehla na pár hodín von. Prechádzku k Draždiakom som spojila s nákupom. Z neho som prišla domov mierne rozladená. Nebudem menovať ten najväčší petržalský obchod, ale zase tam mali fintu, ako oklamať zákazníka. Pomaly si už nakupujem potraviny k veľkonočným sviatkom. Okrem iného som chcela kúpiť aj bravčovú krkovičku. Jednu celú som si vybrala. Bola dosť veľká, ale i tak mi suma, ktorú som uvidela na váhe, nejako nepasovala. Až keď som si s okuliarmi preštudovala lístok z váhy, všimla som si, že jednotková cena je o dosť vyššia ako tá, ktorá bola na cenovke pri mäse. Vrátila som sa teda s mäsom naspäť k pultu a predávajúceho som sa spýtala, prečo cena nesedí. Namiesto toho, aby mi niečo povedal, odstúpil asi o meter ďalej a odtiaľ mi k očiam priniesol nejakú žltú tabuľku, ktorá bola dosť popísaná a pravdepodobne bola na nej aj tá cena, ktorú mi vyhodila váha. Mňa to tak naštvalo, že som sa mu pekne poďakovala a s odpoveďou, že si mäso neprosím, som mu ho vrátila. Čo si myslíte, koľko zákazníkov si všimlo ten rozdiel v cene? Nebolo to v tomto obchode prvý raz, čo som za tovar zaplatila inú sumu, ako bola uvedená na cenovke v regáli. Raz to bol až dvojnásobok toho, čo bolo na cenovke. Keďže som to zistila až doma, cestu do superhypermarketu som vtedy merala ešte raz.