101. 2018

Posledné dva dni sme tu nemali až tak pekne, ako tomu bolo predvčerom. Keď sa včera po ôsmej hodine rannej zatiahla obloha a po celý deň zostala šedá a polooblačná, vôbec mi to nevadilo. Bola som rada, že ma to nebude ťahať von a že si doma niečo porobím. Dnes to už meteorológovia označili ako polojasné počasie. Aspoňže po tieto dva posledné dni nefúkal taký vietor, ako keď som sa bola bicyklovať. Na dnes som si pôvodne naplánovala zber kvietkov fialiek, ale po prebdenej noci som si to rozmyslela a radšej som si doobeda zapla uspávač v podobe televízora a dospala som noc. Až po dvanástej som konečne začala variť obed. Poobede som poliala všetky kvety na balkóne. Všimla som si, že na ibištekoch už rašia zelené púčiky. Nepotrvá dlho, prvé lístky sa začnú rozvíjať. Čo je už aj na použitie, to je medovka. Počas prichádzajúcich teplých dní si už budem môcť robiť vodu s citrónom a s lístkami medovky.