103. 2018

Piatok 13.4.

Dnes je piatok trinásteho? Vôbec som si to po celý deň neuvedomila, až teraz, keď som napísala podtitulok dnešného príspevku. No či bol, alebo nebol piatok trinásteho, u mňa sa nič mimoriadne neudialo. Ani v zlom, ani v dobrom. Ako som napísala už včera, prišla búrka a pršalo aj v noci, aj dnes nadránom. Keď som sa pozrela ráno z balkóna, všetko bolo krásne vyumývané, zelená už nemohla byť zelenšia, ako bola. V priebehu dopoludnia sa vyjasnilo a bol pekný slnečný deň. Keď som si ráno pozerala predpoveď v mojom notebooku, zaujímal ma hlavne vietor. Písalo sa tam, že má byť vietor v rýchlosti 7 km/hodinu. Tá správa ma potešila a rozhodla som sa, že sa idem bicyklovať. No skutočnosť bola úplne iná. Fúkalo a veru nie málo. Budem sa musieť pozerať na iné predpovede a nie na tú, ktorú mi tu ponúka Windows.  Z dôvodu vetristého počasia som z hrádze zišla pri prvej najbližšej možnosti a chcela som, že sa pôjdem pozrieť na Malý Zemník. Bohužiaľ, úmyslu som sa   musela vzdať, lebo tým smerom išli oboma smermi jedno nákladné  auto za druhým. Prípravy na stavbu ďalšieho mosta cez Dunaj sú v plnom prúde.