104. - 105. 2018

Sobota 14.4.

Krásny sobotňajší deň som strávila zväčša na bicykli. Pozrela som si miesta, kam som v minulosti rada chodievala a kam už chodiť nebudem. Krásna príroda pri Malom Zemníku je rozrýpaná od bagrov. Na začiatku stavby sú tabule so zákazom vstupu tam nezamestnaným osobám. Až keď som prišla domov, pustila som sa aj do varenia. Veľmi rýchleho. Tortilly som si kúpila ešte v týždni a mäso do nich bola naozaj rýchlovka.

Nedeľa 15.4.

Nedeľa sklamala. Počasím. Meteorológovia nám zase nasľubovali krásny celý víkend, no nestalo sa tak. Nevadí. Dopoludnia som strávila varením a popri tom som napísala ďalší článok na blog Na cestách s Kellysom.  Obed, ku ktorému som spracovala aj medvedí cesnak, ktorý som si priniesla domov z bicyklovačky, mi veľmi chutil. Jedlo na tanieri som nečačkala, ani som nič nearanžovala. Vyfotila som ho tak, ako som si ho položila na tanier a ponáhľala som sa k jeho konzumácii, aby mi nevychladlo. Možno som mohla urobiť k mäsu opekané zemiaky, ale tieto varené sú aspoň o niečo menej kalorické.