113. 2018

Pondelok 23.4.

Doobeda som najprv musela čakať na montérov, ktorí prišli vymeniť merače vody. Zdá sa mi, že sa to robí nejako často, ale konečne sú to také, ktoré sa dajú načítať mimo bytu. Dúfam, že toto bola na dlhú dobu posledná cudzia návšteva bytu, kvôli ktorej som musela čakať doma. Kým prišli a urobili to, čo mali, vonku sa dosť zamračilo. Aj spŕchlo. Preto som si do kabelky pribalila aj dáždnik a išla som na Zlaté piesky. Už pri prestupovaní na Trnavskom mýte som si všimla, že tam je úplne sucho. Mokré cesty a chodníky boli znovu až od Kuchajdy. Najprv som išla do nákupného centra, ktoré nesie názov Shopping Palace Zlaté piesky. Tam som si bola vyzdvihnúť objednaný tovar a potom som sa vybrala aj na tie k vode. Kým som vybavila potrebné a kým som si nakúpila malé občerstvenie,  ktoré som si zobrala so sebou, vonku už bolo slnko a dosť dusno. Pri vode už bolo zopár ľudí v plavkách, jedného som videla aj po kolená vo vode. Teplá asi nebola.