118. 2018

Sobota 28.4.

Mesiac apríl sa nám chýli ku koncu. Ten čas letí príšerne rýchlo. Keď som včera klikla na pridať ďalší príspevok, ukázalo sa mi číslo 800. To však nie je počet dní, ktoré som fotkou, niekedy aj sprievodným slovom zaznamenala na tomto blogu. V skutočnosti to je dnes už 849-ty deň. Keby som k tomu pripočítala všetky dni z predošlých projektov 365, bolo by to zase iné číslo. Presne 1579 krát som si sadla k počítaču, vybrala fotku, prípadne niečo napísala len na mojich projektoch 365. Pamätám si, ako ma to zaujalo, keď som ten projekt prvý raz objavila na internete. Chcela som si vyskúšať, či to vydržím. Prvý rok som musela kvôli pokazeného počítaču urobiť pauzu a pokračovať v ňom až potom, čo som si počítač priniesla z opravy. A to prosím pekne, nedávam fotky z iných dní, len z toho aktuálneho. Tí, ktorí už dopredu vedia, že by 365 prípadne 366 dní nezvládli,  zjednodušujú tento projekt na 7-dňový. Wau! A ako sa  pritom zúčastnení vzájomne v komentároch obdivujú, čo dokázali 😀

O čo vlastne v tomto projekte ide? "Zachyťte svoj život s jednou fotografiou denne." Prvé roky projektu som namiesto jednej zverejňovala aj viac fotiek, prípadne som vytvorila koláž z viacerých fotografií. Až v projekte, ktorý som  nazvala Každý deň je iba raz za život som začala podľa pravidiel pridávať iba po jednej fotke.

Cieľom tohto projektu je vytvoriť denník každodenného života. Ako som poznamenala na začiatku, čas letí veľmi rýchlo a často na mnohé veci zabudneme. Týmto projektom si niektoré dni nášho života môžeme pripomenúť. Sú situácie, kedy sa fotka zverejniť nedá, v tom prípade deň, prípadne viac vynecháte a pokračujete ďalej s dňom, kedy vám to nič neprekazilo. Tak, ako som to urobila počas môjho prvého roku projektu. A keďže som môj prvý projekt začala v apríli a keďže som v ňom mala niekoľkodňovú pauzu kvôli počítaču, tak dnešný deň, 28.4., si na mojich projektoch môžem pripomenúť už päťkrát.

streda 28. apríla 2010

štvrtok 28. apríla 2011

V projekte som po prestávke pokračovala až v roku 2013.

nedeľa 28. apríla 2013

Roky 2014 a 2015 som projekt nerobila. Začala som znovu až v priestupnom roku 2016. 

štvrtok 28. apríla 2016

piatok 28. apríla 2017

A toto pridávam za dnešný deň, čiže 28. apríla 2018. Je to šiesty 28. apríl zaznamenaný v mojich projektoch 365. Možno aj vám napadne tá istá otázka, ktorá napadla aj mne. Bude aj ďalší 28. apríl? To ešte dnes zodpovedať neviem.
Na záver ešte otázka na vás, čitateľov. Všimli ste si na začiatku každého článku ikonku share? Odporúčam vám ju využiť 😊. Ďakujem!