94. 2018

Streda 4.4.

Včera v prírode, dnes v obchodoch. Pôvodne som chcela ísť za synom už včera, ale prechádzku na Devínskej Kobyle som časovo dosť natiahla a aj ma unavila natoľko, že sa mi už potom nikde nechcelo chodiť. Tak som si to presunula na dnes, že sa u neho zastavím cestou do Ikey. Za synom chodievam cez obchodné centrum, ktoré je súčasťou komplexu, v ktorom syn pracuje. To, že sú na chodbách vystavené autá veterány, sa nedalo prehliadnuť. Aj keď automobilizmus a hlavne staré autá nie sú mojou doménou, nedalo mi, aby som si výstavu nepozrela. Bolo to ešte pred desiatou hodinou, obchody boli zatvorené, preto aj ľudí bolo v obchodnom centre pomenej. O tom, že tam nejaká výstava bude, som vôbec netušila a aká výstava to je, som sa dozvedela až doma z internetu. Ide o putovnú výstavu veteránov značky Mercedes, ktorá je teraz po Prahe a Brne na treťom mieste. Tí, ktorí ste z Bratislavy, od zajtra budete mať možnosť vidieť autá do 25. apríla. Zblízka si môžete pozrieť 21 áut v celkovej hodnote až 40 miliónov eur. Nechcela by som mať zodpovednosť za bezpečnosť exponátov.