124. 2018

Piatok 4.5.

Prvé májové štyri dni uleteli rýchlosťou blesku. Keďže je dnes piatok, musela som ísť doplniť zásoby do chladničky. Okrem iných potravín a drogistického tovaru som si do nákupného vozíka vložila aj značkový nápoj, o ktorom sa šíria rôzne chýry. Bežne ho nezvyknem piť, naozaj len zriedkakedy. Neviem, či mám veriť všetkému, čo sa tomuto nápoju pripisuje. Ak by to tak naozaj bolo, asi by pôvodne nebol určený na pitie pre ľudí, ale ako čistiaci prostriedok. Ja som ho dnes vyskúšala ako hubiaci prostriedok na vošky, ktoré sa mi vo veľkom množstve objavili na sýrskych ibištekoch.  Predtým som ich už striekala s roztokom z cesnaku (použila som medvedí cesnak). Hoci sú ibišteky na balkóne, po postreku zapáchal celý byt cesnakom. Vošky sa trošku zredukovali, ale nevymizli úplne. Už som mala nazbieranú žihľavu, keď som sa od jednej blogerky dozvedela, že vošky ničila kolou. Uvidím, či sa mi to  podarí tiež. Okrem toho, že tento nápoj radia na internete použiť na hubenie vošiek, vraj je vhodný aj na umývanie kúpeľní, či prihoretých hrncov, dokáže vraj odstrániť aj škvrny z porcelánu, zo skla okuliarov,  škvrny z kobercov, hrdzavé škvrny a mnoho ďalších nečistôt. Dokonca som zbytočne nedávno hľadala namiešanú kyslú zeminu na hortenziu, pomôcť som si mohla aj  s týmto nápojom s bielo-červeným logom. Dozvedela som sa to však až dnes. Mohla som to mať lacnejšie. Kto by chcel vedieť, kde všade sa dá tento nápoj použiť, určite nebude dlho hľadať na internete, aby si články o ňom našiel. Len neviem, ani to radšej nechcem vedieť, ako pôsobí na ľudský organizmus. Asi všetci poznáme to porekadlo, že čo ťa nezahubí, to ťa posilní. Tak to bude možno aj s kolou.