132. - 133. 2018

Sobota 12.5.

Aj vy to tak máte, že keď musíte na ďalší deň veľmi skoro vstávať, tak zle spíte? Ja áno. Budík som si nastavila na skorú rannú hodinu, na 4:15, ale už o jednej som sa zobudila prvý raz. Ak som do rána spala dokopy tri hodiny, tak to je veľa. Mala som pred sebou náročný nielen deň, ale celý víkend. Večer som si líhala veľmi unavená, mala som  v nohách množstvo krokov, objavovala som krásy rakúskych Álp a mestečiek pod nimi. Aj ďalšiu noc som spala len o niečo viac ako v tú  predošlú. Toto je miesto, jedna z prvých fotozastávok na dvojdňovej ceste. Jazero Mondsee. 


Nedeľa 13.5.

Aj z druhého dňa poznávacieho zájazdu jedna fotka. Obe, včerajšia, aj tá dnešná sú z tých zopár fotiek, ktoré som počas dvoch dní zverejnila aj na Instagrame. Po dvoch dňoch chodenia som prišla domov s opuchnutými a unavenými nohami, ktoré si potrebujem čo najskôr vyložiť do polohy ležmo. Na výber a úpravu fotiek už nie je chuť a nálada. Cestou domov, kedy sme už mali program zájazdu splnený, nás zastihla takáto lejavica. Keďže sme sedeli v autobuse, už nám to vôbec nevadilo. Obyvateľom toho územia som dážď priala a rovnako by som ho dopriala aj tam, kde žijem. Teraz by mi stačila aj taká teplota vzduchu, aká bola večer a v noci v mieste nášho ubytovania.