134. 2018

Pondelok 14.5.

Anjelik cestovateľ. Prešiel so mnou už kus sveta. Vozieva sa so mnou na bicykli, inokedy v lietadle alebo v aute, či vo vlaku alebo v autobuse. Dostala som ho pred cestou do Londýna od mamy. Takého istého anjelika dala vtedy mama nielen mne, ale aj sestre, s ktorou sme išli spolu na výlet. Vraj preto, aby nás chránili. Nie som typ, ktorý by na takéto veci veľmi veril, ale už len pre ten dôvod, že mi ho dala mama, tak ho nosím odvtedy so sebou. Nie som si istá, či má mať správny anjel strážny v rukách knihu. Z detstva si pamätám na obrázok, ktorý visel u mojej babky na stene. Ruky anjela, ktorý ochraňoval dve deti prechádzajúce po nejakej lávke, boli voľné a tak, že naozaj tie deti ochraňovali. (niečo takéto).  Tento môj možno študuje atlas sveta 😉 Už je ošúchaný, aj trošku špinavý, ale asi ma naozaj chráni, lebo zatiaľ sa mi na cestách nič vážne nestalo a to ma na cestách sprevádza už desiaty rok. Nech ma teda ochraňuje aj naďalej 🙂 Mojím anjelom strážnym je vraj Lekabel. Už podľa toho, čo sa o ňom píše na jednom webe, to fakt vážne brať nemôžem. Lekabel totiž chráni ľudí, ktorí sú duchovne založení, vynikajú vo vedeckých odboroch, hlavne v matematike a astronómii. Sú plní idálov, vedia riešiť aj tie najzložitejšie problémy. Za úspech vďačia len a len vlastnému nadaniu. V skutočnosti sú pre mňa matematika, či astronómia vedné obory, ktoré sú mi na míle vzdialené.