144. 2018

Štvrtok 24.5.

Okolo obeda sa ozvala prvá výstraha, že sa blíži búrka. Keďže som tú aplikáciu v mobile spomínala už viackrát, musím vysvetliť, načo vlastne takú aplikáciu v mobile mám. Nainštaloval mi ju do neho syn preto, aby som pri bicyklovaní vedela, že sa mám ponáhľať domov, alebo aspoň na miesto, kde sa budem môcť schovať.  Keďže až tak ďaleko sama od bydliska nebicyklujem, rádius toho kruhu je približne 35 km. Aplikácia však pracuje stále, aj vtedy, keď som doma, aj v noci a občas ma to nepríjemné pípanie zobudí aj zo spánku pri televíznom programe.

Dážď k nám neprišiel ani do štvrtej, tak som si povedala, že idem do mesta. O pol piatej som odchádzala z bytu a práve vtedy mi aplikácia tiež zapípala. Mala som konkrétny cieľ, čo chcem v meste vybaviť.  Kým som sa dostala do Tesca, kam som mala namierené, pochodila som pár ulíc Starého Mesta. A na Hviezdoslavovom námestí som bola svedkom toho, ako mladý muž robil veľké bubliny. Presne také isté, aké som fotila pred viac ako rokom v Prahe. Dospelí fotili ostošesť a deti sa radovali.