151. 2018

Štvrtok 31.5.

Dnes som bola už druhý raz v záhradkárskej osade v mestskej časti Karlova Ves. Mladší syn s priateľkou dostali ponuku od jednej pani, že môžu užívať jej záhradku v tejto osade. Keď som tam bola prvý raz, viezol ma starší syn autom, dnes som tam išla MHD a potom peši. Aj keď som si myslela, že je to kusisko od zastávky, dalo sa to zvládnuť. Bolo to len niečo cez kilometer šliapania lesným chodníkom do mierneho kopca. Takže dnešný slnečný a horúci posledný májový deň som strávila v prírode aj s troškou práce. Ostrihala som všetky suché konáre na stromčekoch a kroch, no unavená som natoľko, ako keby som bola preraziť banskú štolu 😐. Po príchode domov som sa osprchovala, predtým hlavne skontrolovala telo, či sa na mňa nepricucol nejaký parazit a po sprche som od únavy na dve hodiny zaspala pri telke. Teraz si idem pozrieť aspoň Oteckov. Dúfam, že o tejto chlpatej príšere sa mi dnes nebude snívať.