153. 2018

Sobota 2.6.

Tento rok som do kvetov na balkóne investovala naozaj len minimum finančných prostriedkov. Zjari som si kúpila päť malokvetých sirôtok, ktoré mi počas tohoročných horúčav vydržali len mesiac a potom dostali nejakú chorobu. Muškáty sa zo začiatku aj zdali, že prezimovali, no nestalo sa tak. Nové som nekúpila. Nemám tam žiadne petúnie, ani verbeny, ani fuchsie, ani žiadne iné balkónovky. Mám tam už len veľké kvetináče s ibištekmi a donedávna mi v jednom veľkom kvitol slez. Aj ten dostal nejakú chorobu a načali ho aj malé zelené húsenice. Hortenzia, ktorú som si kúpila skoro na jar ešte do bytu, od presadenia do väčšieho kvetináča s vhodnou zeminou nenarástla ani o milimeter. Nenasadila ani nové puky. To, čo kvitlo, zmenilo farbu a z ružových kvetov sú teraz zelené. Nevadí, na polievanie mám aj tak toho dosť a možno ma čaká bohatá úroda rajčín 😊.

Musím sa priznať, že dnes mi napadlo, že sem dám fotku mojich spuchnutých nôh. Ale že vážne opuchnuté mám členky. Mám pocit, že mi praskne pokožka. Naposledy som mala také vtedy, keď som čakala moje dve deti. No neviem, či by sem potom kliklo aspoň tých pár ľudí, čo sem kliknú inokedy... Radšej som cvakla fotku týchto kvietkov, ktoré mi momentálne kvitnú na balkóne.