158. 2018

Štvrtok 7.6.

Ráno som absolvovala rtg nohy a odber krvi. Výsledky budú zajtra. Hodinu pred obedom som sa stretla so synom v jednej električke, idúcej do Karlovej Vsi. Do záhrady som išla odniesť a zasadiť tekvičky. Je už dosť neskoro, ale pevne verím, že sa o mesiac dočkáme prvej úrody. Trošku sa opakuje situácia spred troch rokov. Posadila som ich do dobre poliatej pôdy a ešte som im pridala vody aj z krhly. Ten včerajší dážď konečne ovlažil zem aj vzduch. Bohužiaľ, na niektorých miestach nášho mesta bolo vody až príliš. Kvôli zatopeniu suterénnych priestorov budovy, v ktorej sídli firma, v ktorej pracuje syn, dnes ani nešiel do práce, pretože vo výškovej budove nefungovali výťahy. Po včerajšku bolo dnes bez dažďa, aj keď chvíľami oblačno, dokonca som si cestou domov myslela, že už aj zmoknem. Našťastie, ako tých pár kvapiek  začalo padať, tak rýchlo aj prestalo.  Neskôr popoludní už bolo zase pekné slnečné počasie.

V záhrade je pár kríkov ríbezlí. Červených, aj bielych. Plodov je na nich minimálne. Dozrievajú, ale sú vraj ešte veľmi kyslé. Zatiaľ som ich neochutnala.