165. 2018

Štvrtok 14.6.

Taký pochmúrny deň sme už dávno nemali. V byte bola po celý deň taká tma, že pri varení som si  musela v kuchyni zasvietiť. Ochladilo sa, okolo obeda som sa bola pozrieť na teplomer na balkóne. Ukazoval iba 16 stupňov. Počasie som využila na leňošenie a pozrela som si zopár dielov Vyprávěj. Už ma to nebaví tak, ako ma to bavilo zo začiatku. Fotku som urobila na balkóne. Keď som dve rajčinové planty kupovala, boli rovnako veľké a obe už kvitli. Bolo to 5.4., písala som o tom aj tu na blogu. Od toho dňa uplynuli viac ako dva mesiace. Jedna rajčina rastie do výšky, tá druhá zostala po pár týždňoch stáť a viac nenarástla. Na nej je už jedna rajčina žltá, ale tých, ktoré by mohli dozrieť v blízkej budúcnosti, tých tam veľa nie je. Fotka je z tej vyššej. Obe chytila nejaká choroba, ktorá sa prejavuje hrdzavením listov. Vždy, keď zbadám nové postihnuté listy, ich časť, alebo aj celé odstrihnem. Naozaj som sa už zapovedala, že viac žiadne planty na balkón kupovať nebudem. Toto bolo naposledy. A ešte som zabudla napísať to, že niektoré malé rajčinky opadávajú.