167. 2018

Sobota 16.6.

Dopoludnia som uvarila sýtu polievku a pripravila zmes, ktorou som plnila zapekaný chlieb na večeru. Popoludnie som strávila so synmi v záhrade. Zasadila som kvety, ktoré som priniesla. Potom som tam behala za včelami s fotoaparátom, no veľmi sa mi nedarilo. Kým som s tým mojím pomalým objektívom zaostrila, včela už bola niekde inde. Chvíľu to vyzeralo, že sa rozprší, ale po pár kvapkách si to dážď rozmyslel a prestalo popŕchať. No slnko sa už na oblohe neukázalo a o piatej to vyzeralo tak, ako keby už bolo po siedmej hodine. Teraz pozerám film s Robertom de Niro, ktorého som v postave sedemdesiatročného dôchodcu vôbec nespoznala. Je to tým, že len málokedy si sadnem k nejakému filmu.

Dnes nám robil spoločnosť pes majiteľky záhrady. Jeho panička sa už o pár dní vráti z dlhšieho pobytu v zahraničí. Havina sa už na ňu  určite veľmi teší.