172. 2017

Štvrtok 21.6.

Nebolo ešte ani šesť hodín, keď som sa prebudila na bolesť, ktorú mi spôsobil kŕč v pravom lýtku. Stalo sa tak po niekoľkodňovej pauze. Musela som vstať a nohu trošku rozchodiť. Písala som o tom už aj tu na blogu, že som zistila, že mi po dni strávenom bicyklovaním nohy natoľko neopuchajú a netrápia ma ani nočné kŕče. Preto som sa dnes hneď dopoludnia odhodlala sadnúť na bicykel. Skorý dopoludňajší čas som si vybrala preto, lebo som si chcela nazbierať kvety pupalky. Písala som o nej na cyklistickom blogu v tomto príspevku. Nasmerovala som si to preto do Rusoviec a Čunova, lebo viem, že popri ceste tam pupalka rastie. Na pupalku však už bolo neskoro. Niekedy sa budem musieť vybrať z domu oveľa skôr, aby som stihla ešte kvety v kvete. Dnes už boli odkvitnuté a to bolo len niečo po pol desiatej, keď som na to miesto prišla. Potom som išla k jazerám v Čunove a cestou domov som sa zastavila na chvíľu zase v rusovskom parku. O tom však napíšem viac a hlavne ukážem viac fotografií na cyklistickom blogu.