176. 2018

Pondelok 25.6.

Presne pred polrokom boli Vianoce. Čas, kedy sme sa obdarúvali. Mnohí ľudia tvrdia, že ich materiálne darčeky nepotešia, darca sa totiž len málokedy dokáže trafiť do ich vkusu. Preto sú v poslednom čase v obľube darčeky v podobe zážitkov. Niekto na to potrebuje pár klikov na internete, iný si vymyslí a zrealizuje darček sám. Samozrejme spolu s obdarovaným. Čo si myslíte, je spoločné bicyklovanie takým zážitkovým darčekom? Ja som si myslela, že je a preto som poukazmi na spoločnú cyklistiku obdarovala až piatich ľudí. Nápad sa mi to zdal byť dobrý a aj vtipný. Našla som si vzory darčekových poukazov na internete, vpísala som si do nich vlastný text a bola som ich dať vyrobiť vo fotoslužbe na peknom fotopapieri. Keby som bola vedela, že moje darčeky v podobe darčekových poukazov dopadnú tak, ako dopadli, nebola by som do ich výroby investovala ani cent. Na poukazy som napísala, že sú platné do konca júna. Koniec júna sa blíži, no zatiaľ sa spoločnej cyklistiky nezúčastnil nikto a nikto z obdarovaných o ňu ani neprejavil záujem. Ten termín som dala z viacerých dôvodov. Od jari do konca júna je dosť času pre každého, aby sa trošku "rozbicykloval" a predpokladala som, že do konca júna nebudú ešte také horúčavy, aké zvyknú byť v letných mesiacoch. Nakoniec sa ten termín môže predĺžiť a stanoviť na jeseň, no už to vôbec nevidím reálne. Buď som vymyslela nesprávne darčeky, alebo som ich darovala nesprávnym ľuďom....

Čo si myslíte o takýchto darčekoch? Ešte musím uviesť, že som bicyklovanie vymyslela preto, lebo všetci obdarovaní bicykle majú a aj sa bicyklujú. Takto vyzerala darčeková poukážka na spoločnú zážitkovú akciu.