179. 2018

Štvrtok 28.6.

Kečup, ani lečo z tej mojej úrody rajčín veru robiť nebudem 😒 Keď som prišla v nedeľu popoludní domov z víkendu na vidieku, našla som prvú červenú rajčinu. Bola však prasknutá. Presne tak, ako je aj jedna z dvoch na fotografii. Zjedla som ju, ale nepochutila som si na nej. Bola príšerne kyslá.  Na fotke sú druhá a tretia v poradí a na tej maličkej žltej cherry sú tri, ktoré už majú konečne farbu. A tými tromi to tam asi aj bude končiť, lebo rajčina vôbec nerástla, ani nekvitla. A že vraj pestujte na balkónoch a lodžiách zeleninu! Ja mám lodžiu na slnečnej strane, no ešte som tam nikdy nič nevypestovala. Naposledy nejaké rajčiny ešte v časoch, kedy boli topole pri dome mladé a neprerástli nás o niekoľko poschodí. Ani kvety sa v posledných rokoch nedajú porovnať s tými, ktoré som pestovala kedysi. Časy sa menia. Stromy rastú do neba a clonia rastlinám, ktoré sú na balkónoch. 

Ešte niečo mimo tému. Odkedy sa pomenilo kadečo na blogspote, neviem prísť na to, ako mám zistiť, že mám nový komentár. Hlavne v prípadoch, ak mi niekto napíše niečo k staršiemu príspevku. Neviem si zvyknúť na to, aby som pravidelne klikala na položku "komentáre". Bola som zvyknutá, že je tam tiež akási značka, podľa ktorej som vedela, že mám nový komentár.  Už viackrát sa mi stalo, že som nejaký komentár prehliadla, prípadne so ho objavila neskoro. Kedysi mi oznam o tom, že mám nový komentár,  chodil do mailovej schránky, ale v súčasnosti už nechodí. Ako si vy, ostatné blogerky z blogspotu, kontrolujete nové komentáre? Keďže mám blogy aj na inej platforme, tam sa mi ešte nestalo, že by som nejaký komentár prehliadla. Otvorím administráciu blogu a v okamžiku vidím, že mám nový komentár. Som tá, ktorá sa snaží na komentáre aj odpovedať. Ak si dá niekto námahu niečo napísať, zaslúži si aj odpoveď.