181. 2018

Sobota 30.6.

Počasie sa dnes u nás od rána menilo. Keď som pred pol siedmou ráno vstávala, bolo slniečko, potom sa zamračilo a okolo obeda už bolo zase pekne. Pekne zostalo po celý deň, iba vietor fúkal viac, ako by sa mi páčilo. Už krátko po dvanástej sme zaparkovali auto v záhrade, ktorú dostal nedávno syn s priateľkou do užívania. Dnes bolo v pláne kosenie. Ja som sa išla pozrieť, ako rastú tekvice. Na to, že ako rýchlo vyrástli zo semien a že do necelého týždňa od zasadenia som ich mohla presádzať, rastú teraz dosť pomaly. Očistila som ich od buriny a "Džejár"  potom okolo nich aj pokosil 😂

Pred odchodom domov som sa ešte išla prejsť cestičkou pomedzi záhradami. Tam a späť som prešla niečo cez dva kilometre. Bola by som išla aj ďalej, ale jeden pán, ktorého som tam stretla, mi povedal, že tam včera videl bachyňu s mladými. Po takom stretnutí som vôbec netúžila, radšej som sa obrátila a už oveľa obozretnejšie ako pri ceste tam, som sa vrátila do záhrady.