182. 2018

Nedeľa 1.7.

Deň nabitý aktivitami. Dopoludnia varenie, skorší obed a potom príprava na bicyklovanie. O dvanástej sme mali zraz s mladším synom a jeho priateľkou. Mali sme ísť pôvodne štyria, ale starší syn to tesne pred odchodom z domu vzdal. Keď videl, ako vietor ohýba stromy pod oknami, povedal, že proti vetru nikde nejde. 

Kvôli tomu som vymyslela takú trasu, kde budeme viac chránení stromami pred vetrom. Urobili sme necelých 33 km, ale pre mladých to bolo až príliš, pretože boli na bicykloch prvý raz v tomto roku. Synova priateľka nielen v tomto roku, ale po niekoľkých rokoch.

Po návrate domov som znovu išla von. Do Sadu Janka Kráľa. Bola som si pozrieť dobový piknik. Pekná akcia a najviac sa mi na nej páčilo to, koľko ľudí sa jej zúčastnilo a koľkí z nich sa obliekli do šiat v duchu módy prvej polovice minulého storočia. Akcie sa zúčastnili tak mladí, ako aj starší. Keď som odtiaľ odchádzala preč, s tým, že už idem domov, v polceste som si to rozmyslela a hoci ma už bolelo celé telo, napriek tomu som prešla po dunajskom nábreží, Mostom SNP som prešla do mesta a až potom som sa električkou dopravila do Petržalky. Našťastie mi pri prestupe išiel ihneď autobus, takže približne o siedmej som bola doma. Na dnes úplne stačilo.