188. 2018

Sobota 7.7.

Dnešný neplánovaný nákup letných topánok má súvislosť s predošlým dňom. Keď som vystúpila z autobusu pred Tescom, niečo sa mi nalepilo na podrážku pravej šľapky. Neviem, či to bol kamienok, alebo nejaká iná vec, len mi to pri chôdzi vadilo. Tak som tou pravou nohou dosť silno šuchla o zem, aby som sa tej veci zbavila. Aj sa tak stalo. No stalo sa aj niečo iné, čo som si uvedomila až po niekoľkých minútach. Pravá topánka mi zrazu zostala nejaká voľná. Pri východe z obchodu som sa lepšie na ňu pozrela a čo nevidím? Vrch sandále sa mi odlepil od podrážky. Spôsobilo to trhnutie nohou. Mala som strach, že cestou k autobusu a potom z autobusu domov ju úplne stratím a domov prídem jednou nohou bosá. Našťastie mi vydržala. Takto mi ale odišli do večných lovíšť ďalšie letné topánky...

Dnes popoludní som si vybehla kúpiť nejaké drobnosti do susedného L a tam mi padli do oka krabice s topánkami. Hneď dva modely som si vybrala, no trvalo mi veľmi dlho, kým som našla aj čísla, ktoré mi boli dobré. Tridsaťosmičky, ktoré bežne nosím, mi boli malé,  hľadala som teda o číslo väčšie. Po dlhom prekladaní všetkých krabíc som konečne našla a domov som išla s novými topánkami za cenu presne pre slovenských dôchodcov 😊