189. 2018

Nedeľa 8.7.

Dnešnú fotku som zverejnila aj na Instagrame. Jedným z hashtagov, ktoré som k fotke uviedla, bol aj tento: #sombratislava. Ešte pár dní bude prebiehať na IG súťaž o fotku z Bratislavy, tak som sa ku koncu pridala aj ja. Možno nejakú trojchodovú večeru vyhrám 😋

Keď už spomínam ten Instagram. Fotografovanie je jedna z mojich naj záľub, preto som si tam aj založila profil, keďže to tam spočíva vo zverejňovaní fotografií. Zo začiatku som tam veľa fotografií nezverejňovala, pretože som s  mobilom fotiť nevedela. Teraz už mám o niečo lepší mobil (konkrétne je v ňom lepší fotoaparát), preto som s ním začala viac fotiť a tiež zverejňovať fotky na tomto portáli. Bohužiaľ, aj tam sa prejavuje to isté správanie ľudí ako aj na Google+, či na Facebooku. (Nechápem, prečo sa tomu vlastne čudujem.) Je to povrchnosť, narcizmus, to, ako chcú upútať len na seba a vôbec ich nezaujíma, čo je obsahom profilu toho, koho začnú sledovať. Najprv ma to rozčuľovalo, keď ma začal sledovať  profil nejakého steroidmi nabúchaného mládenca, ktorý tam okrem fotiek svojho tela nič iné nemal. Priznám sa, takíto chlapci, ani starší muži ma absolútne nezaujímajú, takže som tie profily začala blokovať. Takého nikdy sledovať nebudem a v podstate ani jeho moje fotky vôbec nezaujímajú. Potom mi syn povedal, aby som si to nevšímala, že keď zistia, že som ich nezačala sledovať, tak aj oni svoje sledovanie môjho profilu po pár dňoch zrušia. A veru to tak aj bolo. No vadilo mi tam takéto správanie, tak som si profil zmenila iba na súkromný. Až teraz pri tej súťaži som ho znovu zmenila za verejný, keďže to bolo podmienkou súťaže, čo je úplne samozrejmé. Asi by som si už mala na to konečne zvyknúť, že ľudia nerozklikávajú ani odkazy, ktoré sú zverejňované na sociálnych sieťach. Keďže už mám na mojom konte na G+ skoro úplne vyčerpanú možnosť pridávania fotiek, plný mi hlási už aj mail, fotky zverejňujem už len málokedy. Väčšinou dávam odkazy na blogy, v ktorých som fotky použila, lebo uvedenie odkazu mi už žiadne miesto nezaberie. Nemohlo by sa mi nespočetnekrát stať, že sa ma niekto v komentári spýta na vec, ktorá je napísaná v texte článku na blogu. Väčšina ľudí reaguje len na jednu fotku, ktorá sa na sociálnej sieti ukáže. Načo potom komentujú a strápňujú sa? Ich odpoveď, že nemala som na čítanie čas, mi pripadá potom úbohá. Denne som svedkom toho, že mi na sociálnej sieti pribudne nejaký lajk alebo plusko a štatistika blogu mi ukáže, že na článku vôbec nikto nebol. Ja sa už na tých ľuďoch iba bavím.

Máte profil na Instagrame?  Možno ho neskôr zase zmením na súkromný. Ja si na sledovanie vyberám profily, ktoré ma niečím zaujmú a sú mi v niečom prínosom, sú mi aj témou fotiek blízke. Naozaj ma nezaujíma móda pre mladých, ani kozmetika, ani kopu iných vecí, na ktoré by som neklikla mimo Instagramu ani náhodou. Takže tí, ktorí sa snažíte upozorňovať na seba, u mňa veľmi neuspejete, ak ma vaše zverejnené fotky ničím nezaujali.

P. S.
Radšej som sa rozpísala o zlozvykoch na sociálnych sieťach, ako by som mala komentovať tú dámu, ktorá to vzala doslovne, že Staré mesto má, alebo v najbližších dňoch bude mať novú mestskú pláž 😎 Neviem, či je už otvorená.