190. 2018

Pondelok 9.7.


Dnes som videla tento veľký bilbord, ktorý je na fotke. Pri tej príležitosti som si spomenula len na nedávno vysielanú reprízu niekoľkoročného zábavného programu na Prime, či kde to bolo. V Show Jana Krause zo 17. 9. 2014 bol jedným z hostí aj Jožo Ráž. Niečo tak trápne, ako bol ten rozhovor s ním, som v tej relácii asi dávno nevidela (ak vôbec niekedy). Ako si môžete aj vy prečítať, bilbord oznamuje, že Jožo Ráž odchádza z Elánu a že v Bratislave ho diváci môžu posledný raz uvidieť a počuť na koncerte, ktorý sa bude konať 26. októbra na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu. Tento koncert bude súčasťou koncertnej šnúry ELÁN 50 ROKOV TOUR 2018.

Na bratislavský koncert sú už lístky skoro vypredané. Vstupenky sú vraj žiaduce, píše sa na stránke, kde sa dajú kúpiť. Kedysi som na pár koncertoch Elánu bola. Počúvala ho vtedy celá naša rodina, tak sme na koncerty Elánu išli. Dnes by som už na Elán určite nešla. Hlavne preto, aby som nemusela počúvať tie drísty Joža Ráža.  

"NESMRTEĽNÝ ELÁN BUDE MAŤ 50 ROKOV
OSLAVY UKONČÍ ČESKOSLOVENSKÝM TURNÉ"

Nechce sa mi veriť, že je to už 50 rokov, čo hrá táto skupina. Začala som ich registrovať o dosť rokov neskôr. Asi tak od Hodiny slovenčiny. Nie je sa prečo tomu čudovať, keďže k nahrávaniu svojho debutového albumu sa Elán dopracoval po viac ako desiatich rokoch od svojho prvého vystúpenia. Najviac som ich počúvala pred 20-30 rokmi. V tom období boli pásky s hudbou Elánu naším spoločníkom na cestách autom.

Keď píšem tieto riadky, pustila som si z YT zase tú vyššie spomínanú reláciu. Nemyslím si, že Jožo Ráž je od istého času úplne kompletný.... Dopisujem tento príspevok, zároveň vypínam nahrávku.