192. 2018

Streda 11.7.

Dnes som bola veeeľmi usilovná. No, aby som to nepreháňala. Tá usilovnosť ma chytila až popoludní. Zbalila som si potrebné veci, do plastovej fľaše som napustila vodu na umytie rúk (tá však zostala doma na kuchynskej linke) a z bytu som sa výťahom zviezla dole. Rozhodla som sa, že urobím trošku poriadok na záhone. Bola som tam dobré dve hodiny, ale urobila som iba polovicu, viac som už nevládala. Keby som aj bola vládala, vyhnal by ma domov dážď. Takže som stihla čas medzi dvomi dažďami. Vlastne som chcela využiť, že je mokrá zem. Strašne som unavená. Kríže si necítim.

Túto časť na fotke som nestihla urobiť. Tá príde na rad inokedy. Boli by sa mi zišli aj hrable, ktoré však nemám. Len tak mimochodom, pri prechádzke sídliskom minulý týždeň som si všimla jeden záhon, ktorý bol označený tabuľkou, že "Túto predzáhradku pre vás zrealizovala mestská časť Bratislava - Petržalka". No pozrime sa, nie všade si záhony robia obyvatelia sami. Musím to prebrať s našou domovou dôverníčkou, či sa neobrátime so žiadosťou o predzáhradku na vedenie mestskej časti aj my. 

Aká to náhoda! Práve som zistila, že naposledy som o záhone písala TU a veľmi sa dnešná fotografia od tej poslednej ani nelíši. Časový rozdiel medzi nimi je presný mesiac.