193. 2017

Štvrtok 12.7.

Pôvodne som si na dnes naplánovala výletovací deň, ale po nočnom nespaní a rannom zobudení sa s boľavou hlavou som radšej zostala doma. Okolo jedenástej som sa vybrala von na prieskum, ako to vyzerá po včerajšom daždi. Samozrejme, že som išla na bicykli. Najprv som však musela dohustiť duše oboch kolies bicykla., čo som urobila na jednej neďalekej benzínke. Bol najvyšší čas, aby som tak urobila. Nerada to robím. Aj dnes sa mi podarilo to, kvôli čomu sa do toho sama púšťam len s nechuťou. Po zastrčení "dzindzika" do kolesa, mi všetok vzduch, ktorý v ňom bol, vyfučal. Keďže sa mi nikdy pri tejto činnosti nechce vyťahovať z cyklobrašne okuliare, robím to len tak podľa odhadu. Po vysadnutí si na bicykel som zistila, že kolesá sú tvrdšie, ako boli pred fúkaním. O to mi išlo. Po takých terénoch, po akých som dnes jazdila, by som bola veľmi rýchlo prišla aj k defektu.

To, čo je vidieť na fotografii, nie sú tie najväčšie mláky, cez ktoré, alebo okolo ktorých som išla. Začína kvitnúť už aj vratič. Čo je to za rastlinu, som písala už viackrát, napríklad aj TU.