197. 2018

Pondelok 16.7.

Keď som našla prvý, ale aj druhý, nechala som ich ležať tam, kde  boli. Iba som si ich vyfotila. Bála som sa vziať si ich so sebou, lebo som netušila, či to nie je len nejaká pasca pre nenechavcov. Nemala som vtedy ani tušenia o tom, o aké kamene sa jedná. Teraz mám doma tieto dva Petrogramy. Na jednom z nich je už vidieť vek, časom biela farba ožltla, aj kameň je špinavší. Mala som ho totiž v kvetináči na balkóne, kde odolával poveternostným podmienkam. Menší som už radšej von nedávala, ten mám odložený v byte.

Na Devínsku Kobylu, k rieke Morave, či na hrad Devín chodievam dosť často, ale tam sa mi ešte žiaden kameň nájsť nepodarilo. Pán umelec by mi tam niekde jeden mohol vložiť do cesty 😉 Tie moje dva som si dnes priniesla k Dunaju a fotila som ich tam, odkiaľ pravdepodobne pochádzajú.

Ak vás príbeh o maľovaných kameňoch Petrogramoch zaujíma viac, čítajte tu.