198. 2018

Utorok 17.7.

Dnes nám fajnovo spláchlo ulice, aj ovlažilo vzduch. Celkom príjemné dopoludňajšie počasie sa s pribúdajúcimi hodinami zmenilo. Oblohu zatiahli tmavé mraky, zdvihol sa vietor. Zrazu len strašne zaburácalo a o chvíľu sa spustil dážď. Nepršalo dlho, ale výdatne. Po krátkej chvíli sa znovu vyjasnilo. Až k večeru to bolo také striedavé, chvíľu svietilo slnko a na chvíľu sa obloha zamračila. Toľko hlásenie o dnešnom počasí 💧💧💧🌞🌞🌞

Ráno, keď som išla von so smeťami, vzala som aj veľký kýbel, v ktorom som chcela poodnášať do kontajnerov zbytky listov kosatcov a ľalioviek, ktoré som orezala pri poslednom upratovaní záhonu. Ešte večer tam kopa bola, pozerala som sa na ňu z balkóna. Z veľkej kopy zostala o dosť menšia, pretože listy zvädli a tým zmenšili svoj objem. Keď som prišla k záhonu, po kope už nebolo ani stopy. Niekto ma predbehol. Dokonca bolo upratané aj pod stromami. Všetko to, čo vyhadzujú ľudia z balkónov vedľajšieho vchodu, bolo preč. Neverila som vlastným očiam. Až keď som sa vracala domov, suseda z prvého poschodia mi povedala, že ráno prišla čata upratovačov a všetko urobili. Ako dobre! Aj tak neviem, či je správne, že biologický odpad hádžeme do kontajnerov s ostatnými smeťami. No iné kontajnery na to nemáme. Ani si neviem predstaviť, že by boli aj iné. To by mali potkany hody! Už teraz ich neraz vidieť, ako utekajú do mriežkou uzavretého kanála, ktorý je hneď pri stojisku kontajnerov.