209. 2018

Sobota 28.7.

Horúcu letnú sobotu som sa rozhodla využiť zase na nejakú pohybovú aktivitu. Na dnes som si dohodla cyklistiku. Pôvodne malo byť stretnutie už o ôsmej ráno, ale keď som sa už oblečená a pripravená pomaly chystala na odchod z domu, stretnutie sa o pol hodiny posunulo. 

Keďže z takýchto cyklopotuliek prídem vždy domov s množstvom fotografií, povedala som si, že fotoaparát vytiahnem až vtedy, keď uvidím naozaj niečo zaujímavé. A keď to zaujímavé nečakane prišlo, fotoaparát som nemala k dispozícii, hovel si v cyklistickej brašne na zadnom kolese. No ani neviem, či by som si bola dovolila fotiť. Iba ak by som bola skupinku ľudí idúcich oproti uvidela oveľa skôr. Takže fotku RF, psa Laryho, SF, ani ochrankára nemám. Bývalý premiér pozdravil pri stretnutí dobrý deň a pokračovali sme všetci po svojom ďalej.

Dnes som sa dozvedela, kde je rozhľadňa pri Hrušovskej zdrži, navštívila som príjemné tiché miesto na brehu starého Dunaja. Aby sme sa tam dostali, museli sme prejsť kus maďarského územia. No fotenie, kúpanie a opaľovanie už bolo znovu na slovenskej pôde. Zážitky z dnešného dňa sa budem snažiť čo najskôr napísať aj zdokumentovať na cyklistickom blogu.