233. 2018

Utorok 21.8.

Tropické horúčavy vrcholia! Koniec tropických horúčav! Takéto a im podobné titulky čítam už niekoľko posledných dní a neviem sa dočkať času, kedy sa ich obsah naozaj vyplní. Máme sa pripraviť na ochladenie, ale to stále neprichádza. Včera som dokonca prechválila nočné teploty, tie poslednej noci príliš na spanie veru neboli. Síce pofukoval vetrík, ale žiadne ochladenie som nepocítila.

Keď sa však začítam aj do obsahu tých článkov, tak sa dozvedám, že vlastne žiadne ochladenie ešte nie je na obzore. Až koncom tohto týždňa. A to tie titulky na nás vyskakujú už dobrých pár dní. Nuž, aj takto sa zarába na klikoch v novinách. 

Dnešný deň som asi mala venovať vážnejšej téme. Dnes je tomu 50 rokov, čo nás obsadili vojská Varšavskej zmluvy, je výročie okupácie. Zaspomínala som si na ten deň už skôr. Kto by mal záujem,  spomienku na 21. august 1968 nájde v  mojom profile Google+.

Takto to vyzerá na vodnej hladine Dunajského ramena Zuzana. Aj tam sa horúčavy podpísali na kvalite vody. Dnes ma bolí aj hlava. Meracia stanica, ktorá je vzdušnou čiarou len pár desiatok metrov od okien nášho bytu, namerala aj dnes vysoké hodnoty ozónu.