234. 2018

Streda 22.8.
 
Doobeda som bola na Miletičke (pravý Bratyslavčan by povedal, že na Miletyčke). To, čo som si tam vyfotila, sa dá nájsť aj v obchodoch v nákupných centrách, dá sa to vidieť aj vo výkladoch obchodov v centre mesta. Tieto topánky, ktoré mi pripomínajú disko guľu, by som si nikdy nekúpila, ani nikdy neobula. Často sa  zamýšľam nad tým, s čím všetkým ešte prídu módni návrhári a čo všetko si budú ochotní ľudia na seba povešať. Ak sú dnes módnym hitom roztrhané a rozfranforcované gate, už si nedokážem predstaviť nič horšie. Vrátim sa však k momentálne ešte stále populárnej zlatej a striebornej farbe na topánkach, ale aj na iných kúskoch oblečenia. Tento štýl mi pripomína štýl istej skupiny obyvateľov, u nás sme im hovorili olašskí cigáni. Aby bol človek kompletný, ako doplnok k takémuto oblečeniu chýbajú už len zlaté zuby do úst 😏