245. 2018

Nedeľa 2.9.

Po včerajších búrkach bolo dnes krásne slnečné ráno. Uvažovala som nad tým, že by som mala počasie využiť a vybehnúť von na bicykli. No moje uvažovanie trvalo tak dlho, že sa stihlo počasie zmeniť. A keďže aj v predpovediach počasia boli na dnes predpovedané znovu dažde, radšej som nič neriskovala a zostala som doma. 

Vedela som, čo chcem dnes variť, ale k tomu mi chýbala jedna zo základných ingrediencií. Musela som ísť teda do obchodu. To, čo sa tam dialo, som nečakala ani náhodou. Po včerajšom sviatočnom dni so zatvorenými obchodmi bolo na nákupe množstvo ľudí. Zistili sme to už vtedy, keď sme chceli zaparkovať. Museli sme ísť na strechu a tam bolo tiež veľa áut. Preto mi môj nákup trval dosť dlho. 

Ešte šťastie, že dnešný obed bol z tých "z jedného hrnca", v mojom prípade z plechu. Všetku zeleninu aj mäso som dala na jeden plech a vložila do rúry. A potom som sa pustila do varenia krémovej hokkaido polievky. To bola celá moja dnešná pracovná činnosť. Až neskôr popoludní som sa na chvíľu posadila k pleteniu deky, ale dlho som pri tom nevydržala. Moja budúca deka je už dosť veľká, zle sa mi s tým narába. Keďže mi už pri sedení zakryje celé nohy, uvažujem, či ju už neukončím.