252. 2018

Nedeľa 9.9.

Neskoro popoludní som sa dnes vybrala do mesta s cieľom, že sa idem pozrieť do barokovej záhrady bratislavského hradu. Veľké sklamanie. Každým rokom od jej vzniku sa kvetinová výzdoba redukuje, tak pekná ako bola v prvý rok, už viac nebola. Teraz, začiatkom septembra, je naozaj v dosť úbohom stave. Možno to zapríčinilo to príliš horúce leto, možno aj to, že kvety nedostávali v horúcich dňoch toľko vody, koľko by boli potrebovali. Keď som vychádzala schodmi na hrad, všimla som si na veži Dómu, že je už trištvrte na  šesť. Kým som sa dostala hlavnou bránou do areálu, bolo ešte viac. V záhrade sa už fotiť nedalo, lebo tam nebolo dostatok svetla. Na múre, za ktorým je záhrada, je tabuľa s oznamom, že v areáli záhrady je wifi. No ešte ani raz sa mi s tou wifinou nepodarilo dostať sa na internet. Prihlásim sa a keď si chcem otvoriť nejakú stránku, oznámi mi, že tam nie je signál. Asi mám nejaký blbý telefón.