260. 2018

Pondelok 17.9.

Je to už viac ako päť rokov, čo som si prvý raz kúpila chilli papriku s maličkými fialovými plodmi. Vlastne môžem povedať, že prvý raz aj naposledy. Odvtedy som ju už kupovať nemusela, lebo som si ju zo semien začala pestovať sama. Aj začiatkom tohto roku som zasiala niekoľko semien a čakala som, kedy začnú vyrastať malé rastlinky. Trvalo to veľmi dlho, oveľa oveľa dlhšie ako po iné roky, kým začalo niečo vykúkať zo zeme. Veľa ich nebolo, ale to mi nevadilo, lebo v predošlých rokoch som ich mala toľko, že ešte aj keď som porozdávala, zostalo mi ich stále dosť.

Tento rok zostali a ďalej rástli len tri rastlinky. To by mi  aj stačilo, keby tie rastlinky neprestali rásť Ich rast sa zastavil a až niekedy koncom júla sa pozviechali a v auguste začali konečne kvitnúť. Takto vyzerajú dnes.